Now showing items 249-263 of 263
-
La situació de la llengua anglesa al batxillerat a Catalunya 2000-2004 (2005)
(2005)L'informe recull les dades obtingudes en l'avaluació de la llengua anglesa efectuada en una mostra d'alumnat de segon de batxillerat. Es donen els resultats obtinguts en les diferents habilitats avaluades ... -
Síntesi d'indicadors de resultats (2016)
(2016-01)El número 33 dels Quaderns d’avaluació conté una síntesi d’indicadors de resultats. S'han recollit indicadors ja publicats en fonts diverses amb la voluntat de posar-los de costat per mirar d'oferir una ... -
TALIS 2018: síntesi de resultats (2022)
(2022-07)Quadern basat en els resultats obtinguts per l’estudi internacional TALIS aplicat el 2018, té com a objectiu conèixer i comparar l'entorn, el clima d'aprenentatge dels centres educatius i les condicions ... -
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
(2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ... -
TIMSS 2019: síntesi de resultats (2021)
(2021-08)El número 51 de la col·lecció ‘Quaderns d’avaluació’ presenta la síntesi de resultats de l’avaluació internacional promoguda per la IEA: TIMSS 2019. Aquest estudi analitza el rendiment de l'alumnat de ... -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
(2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ... -
TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària (2014)
(2014-12)El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i ... -
La transició de l'educació primària a la secundària (2013)
(2013-01)El nou número dels Quaderns d'avaluació està dedicat íntegrament al pas de l'educació primària a la secudària, que és un dels moments clau en la trajectòria educativa de l'alumnat. El primer article, ... -
Ús d'indicadors en l'avaluació: una aplicació a l'avaluació de la Formació Professional Inicial Reglada de Catalunya: conferència de Jorge Calero [presentació] (2007)
(2007)Se centra en l'ús d’indicadors en avaluació i en la seva aplicació a l'avaluació de la formació professional reglada. Com a exemple, exposa algunes aplicacions d'indicadors construïts amb la informació ... -
Variables que influeixen en els resultats acadèmics i en els usos lingüístics de l'alumnat de 4t d'ESO: curs 2020-2021 (2022)
(2022-06)Anàlisi de les variables que influeixen en els resultats acadèmics i en els usos lingüístics de l’alumnat de quart d’ESO. A partir de les dades que s’obtenen de les proves de competències bàsiques de ...