Ús d'indicadors en l'avaluació: una aplicació a l'avaluació de la Formació Professional Inicial Reglada de Catalunya: conferència de Jorge Calero [presentació] (2007)
Document Type
Others
Abstract
Se centra en l'ús d’indicadors en avaluació i en la seva aplicació a l'avaluació de la formació professional reglada. Com a exemple, exposa algunes aplicacions d'indicadors construïts amb la informació obtinguda de l'Enquesta de transició educativo-formativa i inserció laboral i de l'Enquesta de població activa. Demostra, a partir de les bases de dades d'ambdues fonts, que el nivell d’estudis de les mares té gran influència en la tria dels estudis que fan els nois i les noies joves.
Citation
Ús d'indicadors en l'avaluació: una aplicació a l'avaluació de la Formació Professional Inicial Reglada de Catalunya: conferència de Jorge Calero. Elaboració: Jorge Calero. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2007.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2007Extension
11 p.
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Formació professional - Avaluació
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Document de bases de l'avaluació de la formació professional reglada a Catalunya 2008-2009 (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-01)L'informe presenta la concreció de l'avaluació de la formació professional reglada per dur a terme al llarg del període 2008-2009 a Catalunya, que s'inscriu en el context del Pla d'Avaluació del Departament ... -
Avaluació de la formació professional del sistema educatiu: cursos 2001-2002, 2006-2007: conferència de Joaquim Prats [presentació] (2007)
Prats, Joaquim, 1949-; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2007) -
Indicacions amb relació a l’avaluació, la promoció i la titulació a l’educació secundària obligatòria i el batxillerat per al curs 2022-2023, en aplicació de la norma bàsica (13.03.2023)
Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2023-03-13)