Ús d'indicadors en l'avaluació: una aplicació a l'avaluació de la Formació Professional Inicial Reglada de Catalunya: conferència de Jorge Calero [presentació]
Document Type
Others
Abstract
Se centra en l'ús d’indicadors en avaluació i en la seva aplicació a l'avaluació de la formació professional reglada. Com a exemple, exposa algunes aplicacions d'indicadors construïts amb la informació obtinguda de l'Enquesta de transició educativo-formativa i inserció laboral i de l'Enquesta de població activa. Demostra, a partir de les bases de dades d'ambdues fonts, que el nivell d’estudis de les mares té gran influència en la tria dels estudis que fan els nois i les noies joves.
Citation
Ús d'indicadors en l'avaluació: una aplicació a l'avaluació de la Formació Professional Inicial Reglada de Catalunya: conferència de Jorge Calero. Elaboració: Jorge Calero. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2007.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2007Extension
11 p.
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Document de bases de l'avaluació de la formació professional reglada a Catalunya 2008-2009
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-01)L'informe presenta la concreció de l'avaluació de la formació professional reglada per dur a terme al llarg del període 2008-2009 a Catalunya, que s'inscriu en el context del Pla d'Avaluació del Departament ... -
L'avaluació de la formació professional reglada 2008-2009
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-01)El número 10 dels Quaderns d'avaluació presenta els objectius i les línes mestres de l'avaluació de la formació professional reglada, prevista per al 2008 i el 2009. És una avaluació sistèmica que ha ... -
L'avaluació de la formació professional reglada: síntesi de resultats
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2010-01)Síntesi dels primers resultats obtinguts en l'avaluació de la formació professional reglada a Catalunya 2001-2008. El volum inclou dos articles. El primer és una síntesi dels elements més significatius ...