TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
Martin, M.O.
Mullis, Ina V.S.
Publication date
2018-10Alternative title
TIMSS 2019 Assessment Frameworks (2017)
Abstract
El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan referència al quart curs d'educació primària, que és el curs en què s’aplica l’avaluació TIMSS a Catalunya. Inclou exemples de preguntes.
Document Type
Report
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa
Ciències - Avaluació
Educació primària - Avaluació - Quart curs
Matemàtica - Avaluació
Tests i proves en educació - Elaboració
Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)
Extension
41
Publisher
Departament d'Ensenyament
Collection
Documents. CSASE;40
Citation
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Note
Traducció i síntesi de: Mullis, I.V.S. i Martin, M.O. (eds.), TIMSS 2019 Assessment Frameworks. Boston: Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center, 2017.
This item appears in the following Collection(s)
- Sèrie - Documents [44]
Rights
Copyright: Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/