TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària
Alternative title
TIMSS 2019 Assessment Frameworks
Document Type
Report
Abstract
El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan referència al quart curs d'educació primària, que és el curs en què s’aplica l’avaluació TIMSS a Catalunya. Inclou exemples de preguntes.
Note
Traducció i síntesi de: Mullis, I.V.S. i Martin, M.O. (eds.), TIMSS 2019 Assessment Frameworks. Boston: Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center, 2017.
Citation
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2018-10Extension
41
Collection
Documents. CSASE; 40
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ... -
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2014-01)Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ... -
TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2014-12)El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i ...