TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària (2014)
Document Type
Report
Abstract
El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Inclou un capítol que relaciona el currículum de matemàtiques i el de medi natural, social i cultural a l’educació primària amb el marc conceptual de TIMSS.
Citation
TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement i Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Documents
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2014-12Extension
106
Collection
Documents. CSASE;29
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Ciències - Avaluació
Matemàtica - Avaluació
Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ... -
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2014-01)Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ... -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...