Now showing items 21-40 of 181
-
Com gestionar un laboratori de creació digital com a espai d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-02-04)El Centre de formació d’adults Arquitecte Jujol, de Sant Joan Despí, ha començat el curs implementant el projecte GarageLab, un laboratori de creació digital destinat a l’alumnat que cursa el Graduat ... -
Com gestionarem l'aprenentage presencial i en línia [audiovisual] (2020)
(2020-05-26)El Víctor Paz, mestre de 5è de Primària de l'escola Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d'Anoia ens explica en quatre fases i de forma genèrica com gestionava l'aula abans del confinament i de quina forma ... -
Com hem reestablert el contacte amb l'alumnat d'Alfabetització i Llengua en temps de confinament [audiovisual] (2020)
(2020-05-21)Des del CFA Montseny, la Rosa Sambola, ens explica com en aquesta situació d'excepcionalitat s'ha restablert la comunicació amb l'alumnat, especialment en Alfabetització i Llengua catalana. Es fa una ... -
Com organitzar el centre en un context d'educació híbrida? [audiovisual] (2021)
(2021-02-11)Tres dels centres que formen part del Projecte pilot d’Educació Híbrida ens expliquen com s’organitzen. El CFA La Garrotxa exposa com funciona la seva aula d'autoformació, l’Institut Vall de Llémena ... -
Com s'han adaptat a la nova situació les comunitats d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-03-25)L‘Escola Camí del Clos, de Mataró, i l’Escola Casablanca, de Sant Boi de Llobregat, expliquen quines són les característiques de les seves comunitats d’aprenentatge i com les han adaptat en la situació ... -
Compartim el moment des de les matèries [audiovisual] (2020)
(2020-05-12)L'Institut La Serra de Mollerussa prioritza en el seu projecte educatiu l'acompanyament i l'acció tutorial en la globalitat de les matèries. Anton Not, professor de llengua castellana i literatura i ... -
El COMPETIC del CFA Parets no afluixa amb la pandèmia [audiovisual] (2020)
(2020-06-25)En Pep Tura, director del CFA Parets del Vallès i en Lluís Puech us explicaran els estudis d’informàtica, el que a nivell dels centres d’adults és el COMPETIC. La seva sorpresa en aquests moments ... -
La comunitat educativa, un element clau per afrontar els nous reptes [audiovisual] (2020)
(2020-06-17)L’Institut de Gurb és un centre d’educació secundària obligatòria de 350 alumnes i una trentena de professors, situat al municipi de Gurb, a la comarca d’Osona. Es caracteritza per ser un centre que ... -
#confinadesnoaïllades [audiovisual] (2020)
(2020-06-08)L'IE Daniel Mangrané és un centre públic 3-16 situat a Jesús, al Baix Ebre. L'any 2011 es converteix en Institut Escola. En aquest moment, es troba en un procés de transformació metodològica que li ha ... -
Connectats amb les famílies [audiovisual] (2020)
(2020-04-29)L'Escola El Temple de Tortosa és una escola gran amb uns 525 alumnes i unes 450 famílies. El director de l'escola, en Marc Curto, ens explica que el tancament de l'escola els va deixar a tots en una ... -
Construint el Nodes perfecte [audiovisual] (2020)
(2020-07-09)Nodes és la plataforma del Departament d'Educació que facilita la construcció de pàgines web als centres educatius de Catalunya. En aquest webinar ens plantegem com ha de ser una web de centre perfecte: ... -
El CRP i el Servei Educatiu de Zona al costat dels centres [audiovisual] (2020)
(2020-05-08)Davant el repte de l’aprenentatge telemàtic de l’alumnat, les prioritats del CRP Selva I i dels Serveis Educatius de la Noguera són l’acompanyament i el treball en xarxa al costat dels centres per ... -
DAFO del Projecte Híbrid [audiovisual] (2020)
(2020-12-17)L’institut Cardener, de Sant Joan de Vilatorrada, és un dels centres que participa al projecte pilot d’Educació Híbrida. Per evitar situacions de risc aquest curs han apostat per la semipresencialitat ... -
De quina manera replantegem el treball globalitzat? [audiovisual] (2020)
(2020-10-08)Des de l'institut escola Portal de Batea expliquen la bona experiència de les propostes globalitzades dissenyades en període de confinament, i com aquest curs han fet noves propostes prioritzant punts ... -
Dels ambients d'aprenentatge als projectes [audiovisual] (2021)
(2021-01-28)Des de l’Escola Camins de Banyoles ens expliquen com organitzen l’aprenentatge a través d’ambients i com acaben articulant projectes a partir del que succeeix a l’aula. -
Dóna la nota, encara hi som a temps [audiovisual] (2020)
(2020-05-22)En Josep Biayna i Raquel Ballesteros ens expliquen en què consisteix l’ODS 13 Acció pel clima i com diferents aliances han integrat el Projecte DONA LA NOTA, encara hi som a temps. En David Melgar i en ... -
Ecosistema de startups i talent [audiovisual] (2021)
(2021-02-18)L'Almudena Castillo és gestora de programes de creació d’empreses al Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya. Part de la seva feina consisteix a promocionar el talent emprenedor ... -
Educació física en xarxa [audiovisual] (2021)
(2021-06-10)L'ús de les tecnologies digitals en les iniciatives Rodajoc, que recull jocs tradicionals des de la diversitat, i Badasport, que potencia l'activitat física de l'alumnat en l'espai públic. -
Eines digitals per afrontar el confinament [audiovisual] (2020)
(2020-06-04)El Centre d'Adults Arquitecte Jujol vol incloure les noves tecnologies i l'ús dels diferents dispositius en les seves activitats d'ensenyament-aprenentatge diàries. Ens mostraran com han desenvolupat ... -
Eines per a la comunicació i l'aprenentatge de la comunitat [audiovisual] (2020)
(2020-04-16)La Francesca Boluda, directora de l'Escola Cal·lípolis, ens situa en el context d'aquest tercer trimestre excepcional i ens parla dels recursos del centre. L'Elena Vercher, docent del centre, exposa ...