Com gestionar un laboratori de creació digital com a espai d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
Document Type
Video
Abstract
El Centre de formació d’adults Arquitecte Jujol, de Sant Joan Despí, ha començat el curs implementant el projecte GarageLab, un laboratori de creació digital destinat a l’alumnat que cursa el Graduat d’Educació Secundària. Ens expliquen com han transformat l’espai i com, a través del desenvolupament processos de disseny, l’alumnat pot millorar les seves competències.
Citation
Com gestionar un laboratori de creació digital com a espai d'aprenentatge? [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-02-04Extension
1 enregistrament de vídeo (14 min 42 s)
Subject (LEMAC)
Seminaris
Educació - Investigació
Keywords
Claustre Obert
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Com s'han adaptat a la nova situació les comunitats d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-03-25)L‘Escola Camí del Clos, de Mataró, i l’Escola Casablanca, de Sant Boi de Llobregat, expliquen quines són les característiques de les seves comunitats d’aprenentatge i com les han adaptat en la situació ... -
32a conversa pedagògica: L’espai escolar com a entorn d’aprenentatge i benestar [audiovisual] (2021)
(2021-11-17)L’entorn educatiu cal que ofereixi, a més d’un entorn de qualitat, seguretat física i psicològica, un disseny estètic ric en formes, colors, imatges i estructures que potenciïn la creativitat i sobretot, ... -
Dels ambients d'aprenentatge als projectes [audiovisual] (2021)
(2021-01-28)Des de l’Escola Camins de Banyoles ens expliquen com organitzen l’aprenentatge a través d’ambients i com acaben articulant projectes a partir del que succeeix a l’aula.