#confinadesnoaïllades [audiovisual] (2020)
Document Type
Video
Abstract
L'IE Daniel Mangrané és un centre públic 3-16 situat a Jesús, al Baix Ebre. L'any 2011 es converteix en Institut Escola.
En aquest moment, es troba en un procés de transformació metodològica que li ha permès posar en valor processos de canvi i millora contínua a partir de la planificació estratègica, la formació continuada, l'acompanyament i la incorporació de referents externs de vàlua contrastada tant pel que fa a projectes d'innovació i a bones pràctiques d'altres centres. L'equip directiu i l'orientadora de centre ens expliquen com l'organització del centre s'ha reinventat per donar continuïtat a l'acompanyament acadèmic i emocional de l'alumnat durant el confinament, i com gestionen actualment la dualitat entre virtualitat i presencialitat.
Citation
#confinadesnoaïllades [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-06-08Extension
1 enregistrament de vídeo (22 min 13 s)
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Llegim al Joanot: una app per fomentar la lectura [audiovisual] (2020)
(2020-05-11)L'Institut Joanot Martorell és un centre públic de màxima complexitat situat a Esplugues de Llobregat. Acull 470 alumnes entre l’ESO i el Batxillerat, i té un claustre format per 55 professors. L’Antoni ... -
Proposta de disseny d'una matèria de ciències en format digital [audiovisual] (2020)
(2020-10-15)Des de l'Institut Can Peixauet de Santa Coloma de Gramanet l'Olga de la Morena ens explica com ha dissenyat la matèria de Biologia en format digital i com l'ha organitzada a través de situacions ... -
Una escola connectada a la comunitat educativa [audiovisual] (2020)
(2020-07-01)L'escola Salesians Sabadell és un centre innovador que no ha volgut renunciar a una característica pròpia de la seva identitat durant el 3r trimestre: l'acompanyament proper a tots els membres de la ...