Com s'han adaptat a la nova situació les comunitats d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
Document Type
Video
Abstract
L‘Escola Camí del Clos, de Mataró, i l’Escola Casablanca, de Sant Boi de Llobregat, expliquen quines són les característiques de les seves comunitats d’aprenentatge i com les han adaptat en la situació actual. Detallen la transformació digital que han realitzat i les relacions que han continuat mantenint amb les famílies.
Citation
Com s'han adaptat a la nova situació les comunitats d'aprenentatge? [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-03-25Extension
1 enregistrament de vídeo (15 min 27 s)
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Com gestionar un laboratori de creació digital com a espai d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-02-04)El Centre de formació d’adults Arquitecte Jujol, de Sant Joan Despí, ha començat el curs implementant el projecte GarageLab, un laboratori de creació digital destinat a l’alumnat que cursa el Graduat ... -
Dels ambients d'aprenentatge als projectes [audiovisual] (2021)
(2021-01-28)Des de l’Escola Camins de Banyoles ens expliquen com organitzen l’aprenentatge a través d’ambients i com acaben articulant projectes a partir del que succeeix a l’aula. -
Com aprofitar l'entorn per articular l'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-02-25)L’Escola Decroly de Barcelona treballa amb l'entorn proper i amb elements que provenen de fora de l'escola per articular l'aprenentatge. Situen els elements clau de la pedagogia Decroly i ens expliquen ...