Now showing items 1-20 of 452
-
Entorns d'aprenentatge orientadors en línia [audiovisual] (2020)
(2020)En Josep Molins, director de l’Institut de Sant Llorenç de Morunys, presenta un model d’entorn d’aprenentatge que facilita l’atenció personalitzada amb l’alumnat i posa en valor la globalització, ... -
Moodle Alumnat: descripció de l'entorn virtual d'aprenentatge en línia [audiovisual] (2020)
(2020-03-31)Els entorns d'aprenentatge moodle EIX són entorns inicialment molt bàsics per tal de poder iniciar els centres en l'ús de moodle com a entorn virtual d'aprentatge en línia. En aquest vídeo coneixerem ... -
Moodle Alumnat: descripció de l'entorn virtual d'aprenentatge en línia per a l'alumnat de secundària [audiovisual] (2020)
(2020-04-02)Els entorns d'aprenentatge moodle EIX són entorns inicialment molt bàsics per tal de poder iniciar els centres en l'ús de moodle com a entorn virtual d'aprentatge en línia. En aquest vídeo coneixerem ... -
Nous reptes, noves oportunitats [audiovisual] (2020)
(2020-04-02) -
Classroom Alumnat: entra al classroom [audiovisual] (2020)
(2020-04-03)Classroom proporciona un entorn virtual on cada alumne/a pot comunicar-se amb el seu mestre/a. En aquest vídeo trobareu com els alumnes poden entrar a l'aula virtual que a la que el seu metre/a l'ha convidat. -
En temps de confinament, fem més xarxa [audiovisual] (2020)
(2020-04-14)La Roser Cervera, directora de l'Institut Baix a Mar de Vilanova i la Geltrú, ens parla de les estratègies organitzatives i metodològiques que s'han implementat per fomentar el treball en xarxa amb tota ... -
Moodle Alumnat: participació en un fòrum i lliurament de tasques i activitats [audiovisual] (2020)
(2020-04-14)Alumnat de moodle: Què et trobaràs quan accedeixis a un curs. Quins recursos i activitats pots trobar i què cal que facis en respondre un fòrum o entregar una tasca. -
Oportunitats en temps de confinament [audiovisual] (2020)
(2020-04-15)En Ramon Graells, director de l'Institut Bernat el Ferrer, ens explica com convertir les dificultats en possibilitats de millora, exposant quines són les estratègies organitzatives del centre. -
Eines per a la comunicació i l'aprenentatge de la comunitat [audiovisual] (2020)
(2020-04-16)La Francesca Boluda, directora de l'Escola Cal·lípolis, ens situa en el context d'aquest tercer trimestre excepcional i ens parla dels recursos del centre. L'Elena Vercher, docent del centre, exposa ... -
Coeduca't [audiovisual] (2020)
(2020-04-17)El Webinar de Coeducació i perspectiva de gènere sorgeix del la necessitat de donar visibilitat a la tasca que sobre aquest tema estan desenvolupant els centres educatius conjuntament amb els serveis ... -
Institut obert a les emocions [audiovisual] (2020)
(2020-04-20)L'institut d'Alpicat és un centre de nova creació situat al poble d'Alpicat, comarca del Segrià. Actualment, hi ha 190 alumnes de primer, segon i tercer d'ESO; i 17 docents. El PEC vol donar resposta a ... -
Què fem quan tot s'ha quedat a l'escola? [audiovisual] (2020)
(2020-04-21)L'Institut Escola Magraners està situat en una barriada de la ciutat de Lleida. Per les característiques socioculturals del barri és un centre de màxima complexitat. En el PEC és prioritza la participació ... -
La relació amb la comunitat educativa en temps difícils [audiovisual] (2020)
(2020-04-22)La María Peña directora de l'escola Sant Martí ens explica com va néixer l’escola en el barri del Poblenou. La metodologia que fan servir són els "teixits", ja que enforteix les relacions entre grans i ... -
Càpsules d'aprenentatge personalitzat [audiovisual] (2020)
(2020-04-23)L'Institut Ca n'Oriac és un centre de nova creació situat en el municipi de Sabadell. L'Eulàlia Cervera, directora de l'institut, explica la resposta educativa que han dissenyat de manera col.laborativa ... -
Teams Alumnat: gestió de les tasques [audiovisual] (2020)
(2020-04-24)Vídeo es mostra com gestionar les tasques que ha proposat el professorat, tant en la compleció com en la rebuda del feedback. -
Itineraris artístics: un nou model formatiu [audiovisual] (2020)
(2020-04-24)Els Itineraris artístics són un model de formació en línia que apoderen als docents i a l’alumnat a fer els recorreguts de formació que més s'adapten a les seves necessitats o a les del centre partint ... -
Acompanyar en el creixement personal [audiovisual] (2020)
(2020-04-27)En David Atzet, director del SINS Cardener, ens presenta la proposta de treball del 3r trimestre centrada en la personalització de l’aprenentatge. La proposta parteix dels interessos de l’alumnat amb ... -
Connectats amb les famílies [audiovisual] (2020)
(2020-04-29)L'Escola El Temple de Tortosa és una escola gran amb uns 525 alumnes i unes 450 famílies. El director de l'escola, en Marc Curto, ens explica que el tancament de l'escola els va deixar a tots en una ... -
Reforcem el vincle i aprenem amb reptes? [audiovisual] (2020)
(2020-04-30)La Sílvia Ortíz i en Josep Vilaró, directora i cap d'estudis de l'IE Baldomer Solà, ens expliquen com la nova situació de confinament és una oportunitat per a reflexionar i millorar la tasca educativa. ... -
Teams Alumnat: compleció de tasques que contenen arxius de Class Notebook [audiovisual] (2020)
(2020-04-30)Vídeo en que es mostra la compleció de tasques per part de l'alumnat en aquells casos en que la tasca encomanda s'ha proposat mitjançant arxius del CLASS NOTEBOOK.