Mostrant els elements 1-20 de 192
-
L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO (2008)
(2008)L'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la ... -
L'acollida al centre docent del personal no docent i agents externs (2009)
(2009)Aquest projecte pretén aprofundir en l’acollida de nous i noves professionals als centres educatius aportant instruments útils per als equips directius que, tot i veure la necessitat de fer-ho, sovint ... -
Activitat matemàtica en l'àmbit laboral a l'inici del segle XXI: implicacions per al currículum de l'ESO (2009)
(2009)L'objectiu del treball és identificar l'activitat matemàtica en l'àmbit laboral i plantejar formes d'incorporar les matemàtiques laborals al currículum de matemàtiques de l'ESO. -
Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària (2009)
(2009)S'ha dissenyat un estudi estadístic per tal de detectar els factors que s'associen a l'assoliment d'algunes competències bàsiques a curt termini d'una manera objectiva i mesurable que permeti proporcionar ... -
Aprenentatge Servei en l’educació secundària: aplicacions d’APS en el treball de recerca de batxillerat (2009)
(2009)Aquest estudi té el seu origen en la inquietud d'obrir les portes de l’aula a l'exterior i en la preocupació que alguns treballs escolars, especialment de recerca de batxillerat, excel·lents de realització ... -
Aprofundiment metodològic i didàctic per a la millora de les competències del currículum de "Ciències per al món contemporani" del nou batxillerat (2009)
(2009)Es reflexiona i es recull material entorn dels dos eixos temàtics que probablement han tingut més pes en la història recent de la ciència i de la tecnologia occidentals i que han marcat amb força el seu ... -
Art through history (2008)
(2008)El treball té com a objectiu la utilització de la llengua anglesa a la classe de plàstica. Està vertebrat sobre algunes etapes històriques i artístiques de la humanitat, de manera que cada unitat es ... -
L'audició a primària: un despertar emocional i creatiu
(2006)Aquest treball és una proposta que amplia el camp de l'Educació Musical, donant-li una dimensió emocional i creativa. Parteix del fet que l'audició musical desvetlla emocions. A partir de 5 emocions ... -
L'Autoaprenentatge com a eina de millora en l'ensenyament de la llengua estrangera a l'ESO (2008)
(2008)Els sis cursos Moodle adreçats als alumnes intenten fer més motivadora i participativa la metodologia emprada en el procés d'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera i alhora assegurar l'assoliment ... -
Avaluació de la resposta auditiva en infants de 0-3 anys (2020)
(2020)La intervenció terapèutica de la hipoacúsia infantil des del diagnòstic mèdic comporta un seguit d’actuacions entre els professionals de sanitat i educació públics, concretament amb els CREDA. Aquest ... -
Avaluar per aprendre: instruments per a la reflexió interna (2010)
(2010)Durant el curs 2009-2010, en el marc del Projecte Comenius SAIL, s'han elaborat uns qüestionaris, validats i implementats per la Xarxa CB, per ajudar els centres a iniciar una reflexió interna sobre ... -
Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat (2011)
(2011)Durant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa ... -
El Bloc de l'Eva: la narració del cos (2009)
(2009)El bloc de l'Eva, personatge de ficció, serveix per contextualitzar els aspectes del funcionament del cos humà més importants per a la salut situant-los en un espai, el triangle Barcelona-Londres-Amsterdam, ...