Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària
Document Type
Monograph
Abstract
S'ha dissenyat un estudi estadístic per tal de detectar els factors que s'associen a l'assoliment d'algunes competències bàsiques a curt termini d'una manera objectiva i mesurable que permeti proporcionar arguments per a ajudar a prendre decisions sobre adaptacions curriculars en la transició de l'educació primària a la secundària en l'àmbit de les matemàtiques.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària. Jose Barrera Gómez. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
119
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Documents to download
1.731Mb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Relació de competències bàsiques
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2003-12) -
Proves d’avaluació de les competències bàsiques: síntesi de resultats: curs 2001-2002
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2001)