Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat (2011)
Document Type
Others
Abstract
Durant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa o per aprendre se centra en la perspectiva de l'aprenent, partint de la base que per a la millora dels aprenentatges és clau que l'aprenent sàpiga regular-se i reconèixer, amb l'ajut del docent, els seus errors i com superar-los.
Citation
Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat. Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2011.
Documents
Author
Xarxa de Competències Bàsiques
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2011Extension
2 fitxers
Collection
Xarxa de Competències Bàsiques;
Subject (LEMAC)
Competències bàsiques
Competència d'aprendre a aprendre
Mestres - Formació
Professors - Formació
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Sanmartí, Neus; Xarxa de Competències Bàsiques (2020-10) -
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Xarxa de Competències Bàsiques (2019-10)Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ... -
Com revisar els objectius d’aprenentatge per afavorir l’adquisició de competències? (2019)
Xarxa de Competències Bàsiques (2019)