Anàlisi de les escales de valoració de la participació de l’alumne aplicades al context educatiu
Document Type
Report
Note
Producte de coneixement de la comunitat virtual d’aprenentatge per a fisioterapeutes sobre les escales de valoració del grau de participació de l’alumne.
Citation
Anàlisi de les escales de valoració de la participació de l’alumne aplicades al context educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2018.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2018-12Extension
38
Collection
Comunitats virtuals d'aprenentatge;
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Anàlisi del context de l’alumnat de quart d’ES0: curs 2018-2019
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020) -
Anàlisi del context de l’alumnat de sisè de primària a Catalunya: curs 2021-2022
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-07)Aquesta publicació es basa en un qüestionari elaborat pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu aplicat a una mostra d'alumnat de sisè de primària, l'objectiu del qual és ampliar i aprofundir ... -
Anàlisi del context de les direccions d’educació secundària: curs 2018-2019
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020)