Anàlisi de les escales de valoració de la participació de l’alumne aplicades al context educatiu (2018)
Document Type
Report
Note
Producte de coneixement de la comunitat virtual d’aprenentatge per a fisioterapeutes sobre les escales de valoració del grau de participació de l’alumne.
Citation
Anàlisi de les escales de valoració de la participació de l’alumne aplicades al context educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2018.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2018-12Extension
38
Collection
Comunitats virtuals d'aprenentatge;
Subject (LEMAC)
Alumnes - Actituds - Avaluació
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Anàlisi del context de l’alumnat de quart d’ES0: curs 2018-2019 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020) -
Anàlisi del context de les direccions d’educació secundària: curs 2018-2019 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020) -
Anàlisi dels contextos de l'alumnat de 4t d'ESO, el professorat i les direccions (2018-2019) (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-01)Aquest volum presenta els resultats i l'anàlisi de quatre recerques que ens proporcionen un coneixement aprofundit de tots els vessants del sistema educatiu català: de l'alumnat que està acabant l'educació ...