Anàlisi de les escales de valoració de la participació de l’alumne aplicades al context educatiu
Document Type
Report
Note
Producte de coneixement de la comunitat virtual d’aprenentatge per a fisioterapeutes sobre les escales de valoració del grau de participació de l’alumne.
Recommended citation
Anàlisi de les escales de valoració de la participació de l’alumne aplicades al context educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2018.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2018-12Extension
38 p.
Collection
Comunitats virtuals d'aprenentatge;
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Estratègies de suport a la regulació de la conducta i abordatge de les desregulacions conductuals als centres educatius
Departament d'Educació i Formació Professional. Subdirecció General de Planificació i Gestió de l’Educació inclusiva; Departament de Salut. Pla Director de Salut Mental i Addiccions (2024-09)Aquest document és una eina de reflexió per a la incorporació d'elements de suport a la regulació de la conducta en els plans de suport individuals, que poden ser una eina complementària al projecte de ... -
L'avaluació del sistema educatiu: aportació del Consell Escolar de Catalunya a les XVI Jornades de Consells Escolars de les Comunitats Autònomes i de l'Estat
Consell Escolar de Catalunya (2006-03)




