• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Treballs de llicències d'estudis
  • View Item
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Treballs de llicències d'estudis
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO (2008)

View/Open
Memòria (2008) (225.0Kb)
Author
Fernández Campelo, M. Pilar
Publication date
2008
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/2457
Abstract
L'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la necessària cohesió social del nostre alumnat per a poder accedir a una educació integradora que ajudi a minimitzar els riscos d’exclusió social
Document Type
Book
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Innovació educativa
Tutors i tutoria (Educació) - Educació secundària obligatòria
Extension
75 p.
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Treballs de llicències d'estudis;2007-2008
Citation
L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO. M. Pilar Fernández Campelo. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2738/2007, de 14 d'agost (DOGC núm. 4968, 14/09/2007), curs 2007-08
Top.: C1
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Treballs de llicències d'estudis [62]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC