Activitat matemàtica en l'àmbit laboral a l'inici del segle XXI: implicacions per al currículum de l'ESO
Document Type
Monograph
Abstract
L'objectiu del treball és identificar l'activitat matemàtica en l'àmbit laboral i plantejar formes d'incorporar les matemàtiques laborals al currículum de matemàtiques de l'ESO.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
Activitat matemàtica en l'àmbit laboral a l'inici del segle XXI: implicacions per al currículum de l'ESO. Miquel Albertí Palmer. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
110 p.
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Documents to download
1.266Mb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària
Barrera Gómez, Jose (2009)S'ha dissenyat un estudi estadístic per tal de detectar els factors que s'associen a l'assoliment d'algunes competències bàsiques a curt termini d'una manera objectiva i mesurable que permeti proporcionar ... -
Recursos d'Internet per a desenvolupar continguts d'esports col·lectius en el currículum d'educació física a l'ESO
Barceló Casals, Eduard (2008)Aquest treball inclou dos apartats ben diferenciats, l'un és el marc teòric sobre els esports col·lectius amb extracte del currículum, terminologia, classificació, iniciació i ensenyament, enquesta ...Selecció dels recursos: http://www.xtec.cat/~ebarcelo/ -
L'educació matemàtica a través del treball en contextos no matemàtics
Casadevall Pou, Martí (2009)El treball fonamenta i justifica una educació matemàtica a l’ESO que inclogui unitats didàctiques basades en contextos no matemàtics escollits per la seva rellevància cultural, la seva contribució a ...