Avaluar per aprendre: instruments per a la reflexió interna (2010)
Document Type
Others
Abstract
Durant el curs 2009-2010, en el marc del Projecte Comenius SAIL, s'han elaborat uns qüestionaris, validats i implementats per la Xarxa CB, per ajudar els centres a iniciar una reflexió interna sobre "avaluació per aprendre".
Citation
Avaluar per aprendre: instruments per a la reflexió interna. Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2010.
Documents
Author
Xarxa de Competències Bàsiques
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2010Extension
7 fitxers
Collection
Xarxa de Competències Bàsiques;
Subject (LEMAC)
Batxillerat - Competències bàsiques
Competències bàsiques
Competència d'aprendre a aprendre
Educació primària - Competències bàsiques
Educació secundària obligatòria - Competències bàsiques
Mestres - Formació
Professors - Formació
Projecte Comenius SAIL
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Sanmartí, Neus; Xarxa de Competències Bàsiques (2020-10) -
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Xarxa de Competències Bàsiques (2019-10)Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ... -
Com revisar els objectius d’aprenentatge per afavorir l’adquisició de competències? (2019)
Xarxa de Competències Bàsiques (2019)