Mostrando ítems 83-102 de 263
-
L'estructura de 10 sistemes educatius de l'OCDE (2016)
(2016-11)Estudi descriptiu de deu sistemes educatius de referència en el món occidental: Alemanya, Anglaterra, Espanya, Finlàndia, França, Itàlia, Suècia, Austràlia, Estats Units i Quebec, que han estat seleccionats ... -
Estudi PISA 2003: avançament de resultats (2004)
(2004-12)El primer número dels Quaderns d'avaluació és un monogràfic dedicat als resultats obtinguts per l'alumnat de 41 països en l'Estudi PISA 2003 que avalua les matemàtiques com a àrea principal i la comprensió ... -
Estudi PISA 2006: avançament de resultats (2007)
(2007-12)El número nou dels Quaderns d'Avaluació presenta l'avançament de resultats de l'estudi PISA 2006, que té les ciències de la naturalesa com a àrea prioritària d'avaluació. L'estudi avalua també les ... -
Estudi PISA 2009: avançament de resultats (2011)
(2011-04)El número 19 de la col·lecció Quaderns d'avaluació està dedicat íntegrament als resultats de l'estudi PISA 2009. Després d'una breu introducció a l'estudi internacional i de presentar la competència ... -
Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l'alumnat de quart d'ESO a Catalunya 2006-2013-2021 (2021)
(2021-11)L'estudi consisteix en la descripció i l'anàlisi dels resultats obtinguts amb l'aplicació d'un qüestionari sociodemogràfic i d'usos lingüístics a una mostra de 3.205 alumnes de quart d'ESO que van fer ... -
Estudi sociolingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya 2022 (2023)
(2023-10)En aquesta publicació, hi podreu consultar els resultats del qüestionari sociolingüístic aplicat a una mostra d’alumnat de quart d’ESO l’any 2022. S’hi analitzen les dades sociolingüístiques familiars, ... -
Estudi sociolingüístic de l’alumnat de sisè d’educació primària a Catalunya 2022 (2023)
(2023-10)Aquest informe presenta els resultats de la primera onada d’un qüestionari aplicat a una mostra d’alumnat que va participar en l’avaluació de sisè de primària del curs 2021-2022. La finalitat de l’enquesta ... -
Ha augmentat l’absentisme escolar a quart d’ESO després de la pandèmia? (2023)
(2023-03-15)La pandèmia va provocar la pèrdua temporal d’un dels elements més importants del sistema educatiu: la presencialitat. Aquesta nova situació va alterar els hàbits acadèmics i, en alguns casos, també la ...