La formació dels progenitors o tutors/es influeix en els resultats de l’alumnat? (2022)
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
La formació dels progenitors o tutors/es influeix en els resultats de l’alumnat?. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2022-05Extension
2
Collection
Tast de dades. CSASE; 35
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Les matèries optatives triades per l’alumnat influeixen en els resultats de la competència cientificotecnològica? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-10) -
Les expectatives de l'alumnat i de la família influeixen en els resultats acadèmics? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-10) -
L’alumnat que té un bon coneixement del català, el té també del castellà? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-10)