Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? (2021)
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-07Extension
2
Collection
Tast de dades. CSASE;28
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació secundària obligatòria - Avaluació - Quart curs
Infants immigrants - Ensenyament
Indicadors educatius - Catalunya
Integració escolar
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Diagnòstic de la formació de persones adultes a Catalunya: centres i aules del Departament d'Educació i Universitats, el Departament de Justícia i municipals (2006)
Chacón, Mercè; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2006-05)L'informe analitza en profunditat els nivells de formació de les persones adultes i la política educativa de persones adultes a Catalunya mitjançant un treball de camp desenvolupat en un total de 162 ... -
L’avaluació del sistema educatiu per al 2007: educació primària [presentació] (2007)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2007) -
Qualitat de l'educació infantil als 4 anys (2003)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2003)