Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? (2021)
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-07Extension
2
Collection
Tast de dades. CSASE;28
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació secundària obligatòria - Avaluació - Quart curs
Infants immigrants - Ensenyament
Indicadors educatius - Catalunya
Integració escolar
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11) -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 18
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2014-12)La divuitena edició del Sistema d'Indicadors d’Ensenyament de Catalunya recull les dades de Catalunya corresponents al curs 2012-2013 i les dades internacionals del curs 2011-2012. Aquest volum manté ... -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 8
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2004-01)L'informe inclou les comparacions amb els països de l'OCDE i de la zona euro, i informació relativa als països candidats a entrar a la UE i als països membres de l'espai econòmic europeu. També s'inclouen ...