Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? (2021)
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-07Extension
2
Collection
Tast de dades. CSASE; 28
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Educació secundària obligatòria - Avaluació
Infants immigrants - Ensenyament
Indicadors educatius
Integració escolar
Keywords
Quart d'ESO
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Anàlisi dels contextos de l'alumnat de 4t d'ESO, el professorat i les direccions (2018-2019) (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-01)Aquest volum presenta els resultats i l'anàlisi de quatre recerques que ens proporcionen un coneixement aprofundit de tots els vessants del sistema educatiu català: de l'alumnat que està acabant l'educació ... -
Mercè Rodoreda: una proposta didàctica per a l'alumnat nouvingut de secundària [material didàctic] (2009)
Dòria Bozzo, Elisabeth; Sánchez Merino, María José; Departament d'Educació. Servei d'Immersió i Ús de la Llengua (2009-03) -
La literatura catalana: una eina per a la integració de l'alumnat nouvingut i pel treball de la interculturalitat (2009)
Cornelles Pujol, Montserrat (2009)La finalitat d’aquest projecte és poder oferir als professors de llengua i literatura catalanes materials apropiats per als alumnes nouvinguts de 3r i 4t d’ESO quan es treballa la part del currículum ...