• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Quaderns d'avaluació. CSASE
  • View Item
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Quaderns d'avaluació. CSASE
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Estudi PISA 2003: avançament de resultats (2004)

View/Open
Estudi PISA 2003: avançament de resultats (2004) (313.9Kb)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Publication date
2004-12
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/369
Abstract
El primer número dels Quaderns d'avaluació és un monogràfic dedicat als resultats obtinguts per l'alumnat de 41 països en l'Estudi PISA 2003 que avalua les matemàtiques com a àrea principal i la comprensió lectora, les ciències de la naturalesa i la resolució de problemes com a àrees secundàries. S'hi inclouen els resultats obtinguts per l'alumnat de Catalunya en comparació als altres països participants i també a les altres regions europees.
Document Type
Book
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa - Catalunya
Programme for International Student Assessment (PISA)
Extension
59
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE;1
Citation
Estudi PISA 2003: avançament de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Difusió i Publicacions, 2004.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Quaderns d'avaluació. CSASE [54]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC