L'estructura de 10 sistemes educatius de l'OCDE
Document Type
Report
Abstract
Estudi descriptiu de deu sistemes educatius de referència en el món occidental: Alemanya, Anglaterra, Espanya, Finlàndia, França, Itàlia, Suècia, Austràlia, Estats Units i Quebec, que han estat seleccionats per la seva rellevància i perquè són especialment significatius per ser comparats amb Catalunya, com és el cas del Quebec.
El document ha complementat i justificat la ponència "L'arquitectura del sistema educatiu: reflexions i propostes", que Joan Mateo va presentar al debat sobre el futur de l'educació a Catalunya "Ara és demà", organitzat pel Consell Escolar de Catalunya.
Citation
L'estructura de 10 sistemes educatius de l'OCDE. Elaboració: Jesús Manchado Lozano, Aina Pi Sánchez, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-11Extension
57
Collection
Documents. CSASE; 36
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Jesús Manchado Lozano, Aina Pi Sánchez, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Sistemes educatius que aprenen: un horitzó estratègic per a Catalunya
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Jolonch, Anna (2017-03)El número 37 de la col·lecció ‘Documents’, escrit per Anna Jolonch, presenta una síntesi de l'agenda política internacional en matèria de reformes educatives i extreu unes conclusions i recomanacions ... -
Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat
Arribas Payà, Víctor; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Cumplido Mercader, Sergi; Martínez Pons, Marc (2020-02)Estudi comparatiu de països i regions de l’OCDE que pretén ésser una eina de recollida d’informació que sustenti el manteniment de la classificació actual dels centres segons la seva complexitat, o bé ...