Estudi PISA 2009: avançament de resultats (2011)
Document Type
Monograph
Abstract
El número 19 de la col·lecció Quaderns d'avaluació està dedicat íntegrament als resultats de l'estudi PISA 2009.
Després d'una breu introducció a l'estudi internacional i de presentar la competència en comprensió lectora com a àmbit prioritari de l'avaluació del 2009, s'ofereix una síntesi dels resultats en competència en comprensió lectora, en competència matemàtica i en competència científica. Els resultats de l'alumnat de Catalunya es comparen amb els de l'alumnat dels països de l'OCDE i també amb els de l'alumnat de les comunitats autònomes que han ampliat la mostra de l'estudi.
S'analitzen alguns factors associats al rendiment en competència en comprensió lectora, com ara el nivell socioeconòmic i cultural de les famílies, el nivell educatiu del pare i la mare, les estratègies d'aprenentatge, etc.
S'ofereixen els resultats de l'alumnat de Catalunya obtinguts en els diferents cicles de PISA: 2000, 2003, 2006 i 2009.
Citation
Estudi PISA 2009: avançament de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2011.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2011-04Extension
72
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 19
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Keywords
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Estudi PISA 2006: avançament de resultats (2007)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2007-12)El número nou dels Quaderns d'Avaluació presenta l'avançament de resultats de l'estudi PISA 2006, que té les ciències de la naturalesa com a àrea prioritària d'avaluació. L'estudi avalua també les ... -
Estudi PISA 2003: avançament de resultats (2004)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2004-12)El primer número dels Quaderns d'avaluació és un monogràfic dedicat als resultats obtinguts per l'alumnat de 41 països en l'Estudi PISA 2003 que avalua les matemàtiques com a àrea principal i la comprensió ... -
PISA 2009: resultats de l’alumnat a Catalunya (2011)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2011)