Mostrando ítems 1-20 de 72
-
Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya (2014)
(2014-01)El volum 25 de la col·lecció “Documents” és la primera part d’una recerca sobre l’evolució del rendiment escolar a l’ensenyament obligatori. Se centra en l’anàlisi de l’educació secundària obligatòria ... -
Anàlisi dels contextos de l'alumnat de 4t d'ESO, el professorat i les direccions (2018-2019) (2021)
(2021-01)Aquest volum presenta els resultats i l'anàlisi de quatre recerques que ens proporcionen un coneixement aprofundit de tots els vessants del sistema educatiu català: de l'alumnat que està acabant l'educació ... -
L'avaluació de quart d'ESO 2020 (2020)
(2020-04)El número 46 dels Quaderns d’avaluació presenta els resultats del novè cicle de l’avaluació de quart d’ESO, que es va aplicar per primera vegada el curs 2011-2012. Conté els resultats habituals: les ... -
L'avaluació de quart d'ESO 2022 (2022)
(2022-07)Publicació que presenta els resultats de l’onzena onada de l’avaluació de quart d’ESO. Com es fa habitualment, s’hi recullen les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions dels àmbits avaluats en ... -
L'avaluació de quart d'ESO 2023 (2023)
(2023-10)El Quaderns d’avaluació. 58 presenta els resultats de la tretzena onada de l’avaluació de quart d’ESO. Com es fa habitualment, s’hi recullen les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions dels àmbits ... -
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
(2012-05)El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ... -
Avaluació del projecte COMconèixer 2014 (2015)
(2015-06)Aquest informe complementa el volum número 8 d'aquesta col·lecció titulat "Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals" (2006) amb les dades corresponents a ... -
Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals (2006)
(2006-12)L'informe recull l'avaluació d'una experiència innovadora en pràctica educativa. L'eix del projecte és que l'alumnat no només conegui i aprengui mitjançant les TIC, sinó també a partir de la recerca i ... -
Avaluació del projecte Filosofia 3/18 a Argentona (2015)
(2015-05)Aquest informe analitza el projecte "Filosofia 3/18" desenvolupat a les escoles d'Argentona, com a materialització del programa que s’aplica des de fa gairebé trenta anys a diversos centres de Catalunya ... -
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)
(2008-09)El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009. -
Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat (2020)
(2020-02)Estudi comparatiu de països i regions de l’OCDE que pretén ésser una eina de recollida d’informació que sustenti el manteniment de la classificació actual dels centres segons la seva complexitat, o bé ... -
Diagnòstic de la formació de persones adultes a Catalunya: centres i aules del Departament d'Educació i Universitats, el Departament de Justícia i municipals (2006)
(2006-05)L'informe analitza en profunditat els nivells de formació de les persones adultes i la política educativa de persones adultes a Catalunya mitjançant un treball de camp desenvolupat en un total de 162 ... -
Diferències en els resultats educatius de nois i noies a Catalunya (2012)
(2012-11)L'informe és el resultat d'una recerca avaluativa en col·laboració amb l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i el de la Universitat de Barcelona. Aporta una ... -
Document de bases de l'avaluació de la formació professional reglada a Catalunya 2008-2009 (2008)
(2008-01)L'informe presenta la concreció de l'avaluació de la formació professional reglada per dur a terme al llarg del període 2008-2009 a Catalunya, que s'inscriu en el context del Pla d'Avaluació del Departament ... -
L'estructura de 10 sistemes educatius de l'OCDE (2016)
(2016-11)Estudi descriptiu de deu sistemes educatius de referència en el món occidental: Alemanya, Anglaterra, Espanya, Finlàndia, França, Itàlia, Suècia, Austràlia, Estats Units i Quebec, que han estat seleccionats ... -
Els instituts escola: aspectes organitzatius, curriculars i d'orientació (2012)
(2012-07)El volum és l’informe final de la recerca avaluativa, duta a terme en col·laboració amb l’ICE de la UAB, que estudia el funcionament dels instituts escola de Catalunya, divuit centres integrats a ... -
Ítems alliberats de competència científica [i] Marc conceptual PISA 2015 (2014)
(2014-03)L'informe conté 34 unitats d’avaluació de la competència científica que PISA ha utilitzat i alliberat en les edicions dels anys 2000, 2003 i 2006, així com altres unitats dels pilotatges previs. Inclou ... -
Ítems alliberats de competència científica: PISA 2015 (2015)
(2015-03)El volum inclou trenta-cinc preguntes alliberades noves, extretes de vuit unitats de la prova pilot de PISA 2015. Pertanyen a dos grups: les unitats estàtiques -que inclouen estímuls estàtics, textos, ... -
L’avaluació de la comunicació oral a quart d’ESO 2023: síntesi de resultats (2023)
(2023-09)Aquest volum de la col·lecció dels Quaderns d’avaluació fa una anàlisi dels resultats de les proves de comunicació oral en llengua catalana, llengua castellana, llengua anglesa i aranès a quart d’ESO. ...