Avaluació del projecte Filosofia 3/18 a Argentona (2015)
Document Type
Report
Abstract
Aquest informe analitza el projecte "Filosofia 3/18" desenvolupat a les escoles d'Argentona, com a materialització del programa que s’aplica des de fa gairebé trenta anys a diversos centres de Catalunya i en diferents etapes educatives.
Note
Informe basat en el document: "Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18" (2012), número 20 d'aquesta col·lecció.
Citation
Avaluació del projecte Filosofia 3/18 a Argentona. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2015-05Extension
30
Collection
Documents. CSASE; 31
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Filosofia - Avaluació
Indicadors educatius
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-05)El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ... -
Avaluació del projecte COMconèixer 2014 (2015)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2015-06)Aquest informe complementa el volum número 8 d'aquesta col·lecció titulat "Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals" (2006) amb les dades corresponents a ... -
Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals (2006)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2006-12)L'informe recull l'avaluació d'una experiència innovadora en pràctica educativa. L'eix del projecte és que l'alumnat no només conegui i aprengui mitjançant les TIC, sinó també a partir de la recerca i ...