L’alumnat desfavorit és resilient en comprensió lectora a Catalunya?
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación recomendada
L’alumnat desfavorit és resilient en comprensió lectora a Catalunya? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-02Extensión
2 p.
Colección
Tast de dades. CSASE; 23
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-10) -
Avaluació Internacional del Progrés en Comprensió Lectora [presentació]
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016-02-11)Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça als equips de direcció dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a l'organització ... -
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mullis, Ina V.S. (2006-04)L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades ...





