Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2021-02-22T15:45:44Z
dc.date.available2021-02-22T15:45:44Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.citationL’alumnat desfavorit és resilient en comprensió lectora a Catalunya? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.ca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/1254
dc.format.extent2ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTast de dades. CSASE;23
dc.subject.otherAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.otherEnsenyament - Catalunya - Estadístiquesca
dc.subject.otherIndicadors educatius - Catalunyaca
dc.subject.otherLectura - Comprensió - Avaluacióca
dc.titleL’alumnat desfavorit és resilient en comprensió lectora a Catalunya? (2021)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

  • Tast de dades. CSASE [28]
    Notes breus amb dades d'avaluació rellevants que afecten aspectes concrets del sistema educatiu català

Show simple item record