Mostrando ítems 3954-3973 de 5179
-
Pinzellades: experiències de centres (2019)
(2019-06) -
La piràmide de la lectura: una proposta de construcció del propi hàbit lector: educació primària [material didàctic] (2014)
(2014-11)La proposta de la Piràmide de la Lectura vol oferir al professorat una eina de reflexió sobre algunes de les activitats que propicien la implicació de l’alumne en la lectura i, de retruc, faciliten ... -
La piràmide de la lectura: una proposta de construcció del propi hàbit lector: educació secundària [material didàctic] (2014)
(2014-11)La proposta de la Piràmide de la Lectura vol oferir al professorat una eina de reflexió sobre algunes de les activitats que propicien la implicació de l’alumne en la lectura i, de retruc, poden facilitar ... -
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006)
(2006-04)L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades ... -
PIRLS 2016 i TIMSS 2015: síntesi de resultats (2018)
(2018-01)En el número 39 de la col·lecció ‘Quaderns d’avaluació’ es reuneixen dos articles que són la síntesi de resultats de dues avaluacions internacionals, promogudes per la IEA: PIRLS 2016 i TIMSS 2015. La ... -
PIRLS 2016: síntesi del marc conceptual i ítems alliberats (2016)
(2016-01)Aquest volum està especialment dirigit als mestres d'educació primària. El seu objectiu és donar a conèixer les proves de comprensió lectora PIRLS, a través dels textos i les preguntes utilitzats en els ... -
PIRLS 2021: síntesi de resultats (2023)
(2023-09)El número 55 del Quaderns d'avaluació presenta la síntesi dels resultats de l'avaluació internacional PIRLS, promoguda per la IEA i que, en el cas de Catalunya i l'Estat espanyol, s'hi ha fet per primera ... -
PIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats (2013)
(2013-01)Aquest informe conté conté els ítems alliberats per la IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievment) de les proves PIRLS i TIMSS, aplicades durant el curs 2011 a l'alumnat ... -
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
(2014-01)Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ... -
PISA 2000: ítems alliberats (2005)
(2005-02)L'estudi PISA 2000, en el qual van participar 32 països, va tenir la comprensió lectora com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, les matemàtiques i les ciències de la naturalesa. ...