PISA 2000: ítems alliberats (2005)
Document Type
Report
Abstract
L'estudi PISA 2000, en el qual van participar 32 països, va tenir la comprensió lectora com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, les matemàtiques i les ciències de la naturalesa. Aquest volum presenta els ítems de les proves que no han estat reservats per a comparacions amb altres avaluacions, de manera que es destinen a coneixement públic perquè puguin ser utilitzats pels professionals que ho desitgin. La publicació conté 11 unitats alliberades de comprensió lectora, 5 de matemàtiques i 2 de ciències de la naturalesa.
Citation
PISA 2000: ítems alliberats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2005.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2005-02Extension
63
Collection
Documents. CSASE; 2
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Tests i proves en educació - Elaboració
Keywords
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
PISA 2003: ítems alliberats (2005)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2005-05)L'estudi PISA 2003, en el qual van participar 41 països i diverses regions europees, va tenir les matemàtiques com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, la comprensió lectora i les ... -
Resultats de l'alumnat de Catalunya i ítems alliberats: informe PISA 2003 (2005)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2005) -
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ...