La piràmide de la lectura: una proposta de construcció del propi hàbit lector: educació secundària [material didàctic] (2014)
Document Type
Others
Abstract
La proposta de la Piràmide de la Lectura vol oferir al professorat una eina de reflexió sobre algunes de les activitats que propicien la implicació de l’alumne en la lectura i, de retruc, poden facilitar l’adquisició de l’hàbit lector, amb la finalitat d’orientar o reorientar la tasca docent i establir línies de continuïtat amb la família i l’entorn.
Citation
La piràmide de la lectura: una proposta de construcció del propi hàbit lector: educació secundària [material didàctic]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2014-11Extension
2 fitxers
Subject (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació secundària obligatòria
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La piràmide de la lectura: una proposta de construcció del propi hàbit lector: educació primària [material didàctic] (2014)
Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014-11)La proposta de la Piràmide de la Lectura vol oferir al professorat una eina de reflexió sobre algunes de les activitats que propicien la implicació de l’alumne en la lectura i, de retruc, faciliten ... -
L'hàbit lector i el temps de lectura a l'educació secundària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)En aquest dossier didàctic es presenten orientacions organitzatives i metodològiques per treballar el temps de lectura en un centre educatiu de secundària, imprescindible per a desenvolupar l’hàbit ... -
L'hàbit lector i el temps de lectura a l'educació secundària [material didàctic] (3a edició actualitzada, 2024)
Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics; Equip LIC (Servei Territorial de Girona) (2024-03)En aquest dossier didàctic es presenten orientacions organitzatives i metodològiques per treballar el temps de lectura en un centre educatiu de secundària, imprescindible per a desenvolupar l’hàbit ...