Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
Publication date
2017-06Abstract
Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009.
La modificació més remarcable és la introducció de tasques que permeten contrastar informació entre diverses fonts per avaluar la credibilitat de la informació.
Document Type
Report
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Programme for International Student Assessment (PISA)
Lectura - Comprensió - Avaluació
Extension
66 p.
Publisher
Departament d'Ensenyament
Collection
Documents. CSASE;38
Citation
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017.
Note
Traducció de "PISA 2018 Draft Analytical Frameworks" publicat per l’OCDE el 2016.
This item appears in the following Collection(s)
- Sèrie - Documents [44]
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/