Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018
dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.contributor.author | Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) | |
dc.date.accessioned | 2020-11-06T06:03:14Z | |
dc.date.available | 2020-11-06T06:03:14Z | |
dc.date.issued | 2017-06 | |
dc.identifier.citation | Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/669 | |
dc.description | Traducció de "PISA 2018 Draft Analytical Frameworks" publicat per l’OCDE el 2016. | ca |
dc.description.abstract | Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La modificació més remarcable és la introducció de tasques que permeten contrastar informació entre diverses fonts per avaluar la credibilitat de la informació. | ca |
dc.format.extent | 66 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Documents. CSASE;38 | |
dc.rights | Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject.other | Programme for International Student Assessment (PISA) | |
dc.title | Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/report | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |
dc.subject.lemac | Indicadors educatius | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió - Avaluació | ca |