Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
Tipus de document
Informe
Resum
Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009.
La modificació més remarcable és la introducció de tasques que permeten contrastar informació entre diverses fonts per avaluar la credibilitat de la informació.
Nota
Traducció de "PISA 2018 Draft Analytical Frameworks" publicat per l’OCDE el 2016.
Citació
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017.
Documents
Drets
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2017-06Extensió
66 p.
Col·lecció
Documents. CSASE;38
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Programme for International Student Assessment (PISA)
Lectura - Comprensió - Avaluació
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2011-09)El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document ... -
Marc conceptual de la competència matemàtica: PISA 2021 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2020-06)Aquest document és la traducció del marc conceptual de la competència matemàtica, que és el domini prioritari de l'avaluació PISA 2021. Inclou exemples de les proves que s'aplicaran en format electrònic. -
PISA: ítems alliberats de competència matemàtica (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2014-05)L'informe presenta 78 unitats d’avaluació de matemàtiques aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000, 2003, 2006 i 2012, així com altres unitats utilitzades en els pilotatges previs a aquestes ...