TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
Martin, M.O.
Mullis, Ina V.S.
Fecha de publicación
2018-11Otros títulos
TIMSS 2019 Assessment Frameworks (2017)
Resumen
Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua a Catalunya. En el segon apartat es recullen els ítems alliberats de les avaluacions anteriors que TIMSS ha posat a disposició de la comunitat educativa.
Tipo de documento
Informe
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Avaluació educativa
Ciències - Avaluació
Educació primària - Avaluació - Quart curs
Matemàtica - Avaluació
Tests i proves en educació - Elaboració
Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)
Extensión
87
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Colección
Documents. CSASE;41
Citación
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Nota
Primera part extreta de l'obra de Mullis, I.V.S. i Martin, M.O. (eds.), TIMSS 2019 Assessment Frameworks. Boston: Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center, 2017.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Documents. CSASE [44]
Derechos
Copyright: Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia:
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/