TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
Otros títulos
TIMSS 2019 Assessment Frameworks (2017)
Tipo de documento
Informe
Resumen
Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua a Catalunya. En el segon apartat es recullen els ítems alliberats de les avaluacions anteriors que TIMSS ha posat a disposició de la comunitat educativa.
Nota
Primera part extreta de l'obra de Mullis, I.V.S. i Martin, M.O. (eds.), TIMSS 2019 Assessment Frameworks. Boston: Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center, 2017.
Citación
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Documentos
Derechos
Copyright: Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
Martin, M.O.
Mullis, Ina V.S.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2018-11Extensión
87
Colección
Documents. CSASE;41
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Ciències - Avaluació
Educació primària - Avaluació - Quart curs
Matemàtica - Avaluació
Tests i proves en educació - Elaboració
Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ... -
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2014-01)Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ... -
TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2014-12)El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i ...