TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
Martin, M.O.
Mullis, Ina V.S.
Publication date
2018-11Alternative title
TIMSS 2019 Assessment Frameworks (2017)
Abstract
Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua a Catalunya. En el segon apartat es recullen els ítems alliberats de les avaluacions anteriors que TIMSS ha posat a disposició de la comunitat educativa.
Document Type
Report
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa
Ciències - Avaluació
Educació primària - Avaluació - Quart curs
Matemàtica - Avaluació
Tests i proves en educació - Elaboració
Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)
Extension
87
Publisher
Departament d'Ensenyament
Collection
Documents. CSASE;41
Citation
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Note
Primera part extreta de l'obra de Mullis, I.V.S. i Martin, M.O. (eds.), TIMSS 2019 Assessment Frameworks. Boston: Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center, 2017.
This item appears in the following Collection(s)
- Documents. CSASE [44]
Rights
Copyright: Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/