TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
Altres títols
TIMSS 2019 Assessment Frameworks (2017)
Tipus de document
Informe
Resum
Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua a Catalunya. En el segon apartat es recullen els ítems alliberats de les avaluacions anteriors que TIMSS ha posat a disposició de la comunitat educativa.
Nota
Primera part extreta de l'obra de Mullis, I.V.S. i Martin, M.O. (eds.), TIMSS 2019 Assessment Frameworks. Boston: Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center, 2017.
Citació
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2018-11Extensió
87
Col·lecció
Documents. CSASE; 41
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Ciència - Avaluació
Educació primària - Avaluació
Matemàtica - Avaluació
Tests i proves en educació - Elaboració
Paraules clau
Quart de primària
Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Copyright: Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ... -
TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2014-12)El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i ... -
PIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats (2013)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2013-01)Aquest informe conté conté els ítems alliberats per la IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievment) de les proves PIRLS i TIMSS, aplicades durant el curs 2011 a l'alumnat ...