TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Otros títulos
TIMSS 2019 Assessment Frameworks (2017)
Tipo de documento
Informe
Resumen
El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan referència al quart curs d'educació primària, que és el curs en què s’aplica l’avaluació TIMSS a Catalunya. Inclou exemples de preguntes.
Nota
Traducció i síntesi de: Mullis, I.V.S. i Martin, M.O. (eds.), TIMSS 2019 Assessment Frameworks. Boston: Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center, 2017.
Citación
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Documentos
Derechos
Copyright: Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
Martin, M.O.
Mullis, Ina V.S.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2018-10Extensión
41
Colección
Documents. CSASE;40
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Ciències - Avaluació
Educació primària - Avaluació - Quart curs
Matemàtica - Avaluació
Tests i proves en educació - Elaboració
Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ... -
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2014-01)Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ... -
PIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats (2013)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2013-01)Aquest informe conté conté els ítems alliberats per la IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievment) de les proves PIRLS i TIMSS, aplicades durant el curs 2011 a l'alumnat ...