Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
Fecha de publicación
2008-09Otros títulos
Reading Literacy: a Framework for PISA 2009
Resumen
El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.
Tipo de documento
Informe
Versión del documento
Traducció de "Reading Literacy: a Framework for PISA 2009" publicat per l’OCDE (2007)
Lengua
Catalán
Palabras clave
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió - Avaluació
Programme for International Student Assessment (PISA)
Extensión
92
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Documents. CSASE;12
Citación
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic. Traducció i adaptació: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Documents. CSASE [44]
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu