Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
Publication date
2008-09Alternative title
Reading Literacy: a Framework for PISA 2009
Abstract
El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.
Document Type
Report
Document version
Traducció de "Reading Literacy: a Framework for PISA 2009" publicat per l’OCDE (2007)
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió - Avaluació
Programme for International Student Assessment (PISA)
Extension
92
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Documents. CSASE;12
Citation
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic. Traducció i adaptació: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
This item appears in the following Collection(s)
- Documents. CSASE [44]
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu