Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.contributor.authorOrganització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
dc.date.accessioned2020-09-29T08:13:09Z
dc.date.available2020-09-29T08:13:09Z
dc.date.issued2008-09
dc.identifier.citationCompetència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic. Traducció i adaptació: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/559
dc.description.abstractEl present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.ca
dc.format.extent92ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesDocuments. CSASE;12
dc.rightsCopyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiuca
dc.subject.otherAvaluació educativaca
dc.subject.otherIndicadors educatiusca
dc.subject.otherLectura - Comprensió - Avaluacióca
dc.subject.otherProgramme for International Student Assessment (PISA)ca
dc.titleCompetència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)ca
dc.title.alternativeReading Literacy: a Framework for PISA 2009ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.description.versionTraducció de "Reading Literacy: a Framework for PISA 2009" publicat per l’OCDE (2007)ca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record