Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
Data de publicació
2008-09Altres títols
Reading Literacy: a Framework for PISA 2009
Resum
El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.
Tipus de document
Informe
Versió del document
Traducció de "Reading Literacy: a Framework for PISA 2009" publicat per l’OCDE (2007)
Llengua
Català
Paraules clau
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió - Avaluació
Programme for International Student Assessment (PISA)
Extensió
92
Publicat per
Departament d'Educació
Col·lecció
Documents. CSASE;12
Citació
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic. Traducció i adaptació: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Documents. CSASE [44]
Drets
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu