PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006)
Otros títulos
PIRLS 2006: Assessment Framework and Specifications
Tipo de documento
Informe
Resumen
L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades comparatives a nivell internacional i proporciona informació detallada sobre el suport familiar a la lectura i sobre el seu ensenyament en els centres docents. Catalunya participa en l'avaluació internacional coordinada per l'INECSE amb vint-i-dos centres, que formen part de la mostra estatal. El volum conté textos d'exemple amb les preguntes corresponents i les guies de puntuació i una comparació entre l'estudi PIRLS i el PISA.
Nota
Traducció de la 2a edició de "PIRLS 2006: Assessment Framework and Specifications" d'Ina V.S. Mullis i altres, publicat per l'International Association for the Evaluation of Educational Achievement (2006).
Versió actualitzada.
Citación
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2006.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Mullis, Ina V.S.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2006-04Extensión
95
Colección
Documents. CSASE; 5
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió - Avaluació
Palabras clave
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
Avaluacions censals de competències bàsiques: curs 2018-2019 (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07-11) -
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-05)El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ...