PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006)
Otros títulos
PIRLS 2006: Assessment Framework and Specifications
Tipo de documento
Informe
Resumen
L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades comparatives a nivell internacional i proporciona informació detallada sobre el suport familiar a la lectura i sobre el seu ensenyament en els centres docents. Catalunya participa en l'avaluació internacional coordinada per l'INECSE amb vint-i-dos centres, que formen part de la mostra estatal. El volum conté textos d'exemple amb les preguntes corresponents i les guies de puntuació i una comparació entre l'estudi PIRLS i el PISA.
Nota
Traducció de la 2a edició de "PIRLS 2006: Assessment Framework and Specifications" d'Ina V.S. Mullis i altres, publicat per l'International Association for the Evaluation of Educational Achievement (2006).
Versió actualitzada.
Citación
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2006.
Documentos
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Mullis, Ina V.S.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2006-04Extensión
95
Colección
Documents. CSASE;5
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió - Avaluació
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11) -
Més hores d’estudi, millors resultats en les proves? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-04) -
L'avaluació de la formació professional reglada 2008-2009 (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-01)El número 10 dels Quaderns d'avaluació presenta els objectius i les línes mestres de l'avaluació de la formació professional reglada, prevista per al 2008 i el 2009. És una avaluació sistèmica que ha ...