Anàlisi del context de l’alumnat de sisè de primària a Catalunya: curs 2021-2022 (2023)
Document Type
Book
Abstract
Aquesta publicació es basa en un qüestionari elaborat pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu aplicat a una mostra d'alumnat de sisè de primària, l'objectiu del qual és ampliar i aprofundir l'anàlisi i la comprensió dels resultats de l'avaluació de les competències bàsiques.
Recull l’anàlisi de la correlació entre les diverses variables (característiques dels centres, de l'alumnat i de les famílies) i els resultats obtinguts en les proves de l'avaluació de competències del curs 2021-2022.
Citation
Anàlisi del context de l’alumnat de sisè de primària a Catalunya: curs 2021-2022. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2023-07Extension
81 p.
Collection
Informes d'avaluació. CSASE;33
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Alumnes d'ensenyament secundari - Condicions socials - Enquestes
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
L'avaluació de quart d'ESO 2012 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-04)El nou número dels Quaderns d'avaluació està dedicat, de manera íntegra, a la prova de quart d'ESO, que es va aplicar per primera vegada al mes de febrer de 2012. En el primer article del número es ... -
L’avaluació de sisè d’educació primària 2023 (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10)El Quaderns d’avaluació. 59 presenta els resultats de l’avaluació de sisè d'educació primària corresponent a l’any 2023. Com es fa habitualment, s’hi recullen les puntuacions mitjanes globals, les ... -
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016)