Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2022)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Publication date
2022-04Abstract
Aquest informe és complementari de l’Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya: 2006-2013-2021, publicat en el número 29 d'aquesta col·lecció. Les dades d'ambdós informes s’han obtingut a partir de les respostes al mateix qüestionari passat el març de 2021.
En aquesta publicació l’anàlisi del context de l’alumnat es posa en relació amb els resultats de l’avaluació de quart d’ESO. La novetat en aquesta edició és que els resultats es comparen amb els del qüestionari de context de l’edició 2018-2019, de manera que es poden observar els canvis que s’han produït en la població escolar catalana d’aquest nivell al llarg dels dos anys de pandèmia.
En primer lloc s’hi defineixen les característiques del qüestionari i les dades descriptives de la mostra de l’alumnat enquestat. A continuació, hi podeu llegir els resultats de les preguntes adreçades a conèixer com estudia l’alumnat i els seus comportaments culturals, especialment en el món del consum digital, de televisió, de premsa i de llibres, i en l’ús de les noves tecnologies.
Document Type
Book
Keywords
Alumnes d'ensenyament secundari - Condicions socials - Enquestes
Ús lingüístic
Extension
149 p.
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Informes d'avaluació. CSASE;30
Citation
Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2020-2021. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
This item appears in the following Collection(s)
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/