Anàlisi del context de l’alumnat de sisè de primària a Catalunya: curs 2021-2022
Tipo de documento
Monografía
Resumen
Aquesta publicació es basa en un qüestionari elaborat pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu aplicat a una mostra d'alumnat de sisè de primària, l'objectiu del qual és ampliar i aprofundir l'anàlisi i la comprensió dels resultats de l'avaluació de les competències bàsiques.
Recull l’anàlisi de la correlació entre les diverses variables (característiques dels centres, de l'alumnat i de les famílies) i els resultats obtinguts en les proves de l'avaluació de competències del curs 2021-2022.
Citación
Anàlisi del context de l’alumnat de sisè de primària a Catalunya: curs 2021-2022. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2023-07Extensión
81 p.
Colección
Informes d'avaluació. CSASE; 33
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2021-2022
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-03)Aquest informe sobre el context de l’alumnat de quart d’ESO és complementari de l’Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya. 2006-2013-2021 (publicat en el número 29 ... -
Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2020-2021
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-04)Aquest informe és complementari de l’Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya: 2006-2013-2021, publicat en el número 29 d'aquesta col·lecció. Les dades d'ambdós informes ... -
Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l'alumnat de 4t d'ESO de Catalunya 2013
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2014)