Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2021-2022 (2023)
Document Type
Book
Abstract
Aquest informe sobre el context de l’alumnat de quart d’ESO és complementari de l’Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya. 2006-2013-2021 (publicat en el número 29 de la col·lecció Informes d’avaluació).
En aquesta publicació, l’anàlisi del context de l’alumnat es posa en relació amb els resultats de l’avaluació de quart d’ESO. En primer lloc, s’hi defineixen les característiques del qüestionari i les dades descriptives de la mostra de l’alumnat enquestat i de la seva família. A continuació, s’hi poden consultar els resultats de les preguntes adreçades a conèixer-ne el context escolar, com l’interès que l’alumnat té per les diverses matèries; els suports que rep per a l’aprenentatge; el clima relacional que es troba als centres; els seus hàbits d’estudi, i les seves expectatives acadèmiques i laborals.
Citation
Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2021-2022. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Documents
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2023-03Extension
123 p.
Collection
Informes d'avaluació. CSASE;32
Subject (LEMAC)
Alumnes d'ensenyament secundari - Condicions socials - Enquestes
Ús lingüístic
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11) -
Més hores d’estudi, millors resultats en les proves? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-04) -
L'avaluació de la formació professional reglada 2008-2009 (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-01)El número 10 dels Quaderns d'avaluació presenta els objectius i les línes mestres de l'avaluació de la formació professional reglada, prevista per al 2008 i el 2009. És una avaluació sistèmica que ha ...