Now showing items 8-27 of 30
-
El clima escolar als centres d'ensenyament secundari a Catalunya (1998)
(1998)L'informe consta de sis parts. La primera part conté una revisió de la trajectòria que la investigació sobre el clima escolar ha seguit al llarg del temps, les seves propostes i els seus resultats. La ... -
Com classificar els centres educatius segons la complexitat? (2021)
(2021-04)La tasca d’establir uns criteris objectius i quantificables per classificar els centres educatius no és fàcil, ja que aquests poden derivar-se tant de les característiques administratives com de les ... -
Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO (2021)
(2021-05)Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i ... -
Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l'alumnat de quart d'ESO a Catalunya 2006-2013-2021 (2021)
(2021-11)L'estudi consisteix en la descripció i l'anàlisi dels resultats obtinguts amb l'aplicació d'un qüestionari sociodemogràfic i d'usos lingüístics a una mostra de 3.205 alumnes de quart d'ESO que van fer ... -
Estudi sociolingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya 2022 (2023)
(2023-10)En aquesta publicació, hi podreu consultar els resultats del qüestionari sociolingüístic aplicat a una mostra d’alumnat de quart d’ESO l’any 2022. S’hi analitzen les dades sociolingüístiques familiars, ... -
Estudi sociolingüístic de l’alumnat de sisè d’educació primària a Catalunya 2022 (2023)
(2023-10)Aquest informe presenta els resultats de la primera onada d’un qüestionari aplicat a una mostra d’alumnat que va participar en l’avaluació de sisè de primària del curs 2021-2022. La finalitat de l’enquesta ... -
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2021)
(2021-06)Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha ...