Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO (2021)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Mateo Andrés, Joan, coord.
Pinya Salomó, Carmina, coord.
Querol Puig, Ernest, coord.
Publication date
2021-05Abstract
Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i tecnològic, els hàbits, l’estat emocional i el suport socioafectiu entre d’altres i té com a finalitat determinar els efectes que el tancament dels centres educatius ha tingut en l’alumnat.
També s'hi descriuen els efectes del confinament segons la complexitat dels centres: el context familiar i tecnològic, la comunicació del professorat amb l’alumnat, la satisfacció amb l’esforç i la competència docent, el suport i l’acompanyament socioafectiu… Una de les moltes dades recollides indica que l’alumnat dels centres amb més complexitat és el que posseix menys recursos materials i tecnològics i a més els que té els ha de compartir amb més convivents.
Document Type
Book
Language
Catalan
Keywords
Alumnes d'ensenyament secundari
Confinament
COVID-19 (Malaltia)
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Extension
71
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Informes d'avaluació. CSASE;27
Citation
Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO. Coordinació de l’estudi: Joan Mateo i Andrés, Carmina Pinya i Salomó i Ernest Querol Puig; elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.