Resultats de l'alumnat de Catalunya i ítems alliberats: informe PISA 2003 (2005)
Document Type
Monograph
Citation
Resultats de l'alumnat de Catalunya i ítems alliberats: informe PISA 2003. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2005.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2005Extension
176
Collection
Informes d'avaluació sobre el sistema educatiu; 8
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Tests i proves en educació
Keywords
Informes
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
PISA 2003: ítems alliberats (2005)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2005-05)L'estudi PISA 2003, en el qual van participar 41 països i diverses regions europees, va tenir les matemàtiques com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, la comprensió lectora i les ... -
PISA 2000: ítems alliberats (2005)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2005-02)L'estudi PISA 2000, en el qual van participar 32 països, va tenir la comprensió lectora com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, les matemàtiques i les ciències de la naturalesa. ... -
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ...