Mostrando ítems 1-10 de 10
Diagnòstic de la formació de persones adultes a Catalunya: centres i aules del Departament d'Educació i Universitats, el Departament de Justícia i municipals (2006)
(Departament d'Educació i Universitats, 2006-05)
L'informe analitza en profunditat els nivells de formació de les persones adultes i la política educativa de persones adultes a Catalunya mitjançant un treball de camp desenvolupat en un total de 162 ...
Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals (2006)
(Departament d'Educació, 2006-12)
L'informe recull l'avaluació d'una experiència innovadora en pràctica educativa. L'eix del projecte és que l'alumnat no només conegui i aprengui mitjançant les TIC, sinó també a partir de la recerca i ...
El coneixement de llengües a Catalunya (2006)
(Departament d'Educació, 2006-09)
El sisè número dels Quaderns d'avaluació està dedicat al coneixement de llengües a Catalunya. Conté un primer article, "El coneixement de llengües a Catalunya", que presenta dades de resultats de llengua ...
L'avaluació del sistema educatiu per al 2006 (2006)
(Departament d'Educació, 2006-01)
El quart número dels Quaderns d'avaluació presenta l'avaluació del sistema educatiu prevista per a l'any 2006, que afecta sobretot l'educació secundària obligatòria. Les diferents actuacions avaluatives ...
L'avaluació de centres: canvis per a la millora (2006)
(Departament d'Educació, 2006-04)
El cinquè número dels Quaderns d'avaluació està dedicat a l'avaluació dels centres educatius. El primer article és "L'avaluació dels centres", signat per dos inspectors, Salvador Pallarés i Ramir Bullich, ...
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya, núm. 10
(Departament d'Educació, 2006-12)
Aquesta edició del Sistema d'Indicadors d'Educació de Catalunya, homologada als sistemes d'indicadors estatals i internacionals, és una actualització de les nou anteriors. Com en aquestes, a més dels ...
Marc conceptual de l'avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006 (2006)
(Departament d'Educació, 2006-12)
L'informe presenta els principis que guien l'avaluació de l'ESO duta a terme pel Departament d'Educació. S'inclouen els marcs dels diferents estudis realitzats: estudis de resultats (PISA, llengua ...
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006)
(Departament d'Educació, 2006-04)
L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades ...