L'avaluació de centres: canvis per a la millora
Document Type
Monograph
Abstract
El cinquè número dels Quaderns d'avaluació està dedicat a l'avaluació dels centres educatius. El primer article és "L'avaluació dels centres", signat per dos inspectors, Salvador Pallarés i Ramir Bullich, que exposen el model d'avaluació de centres educatius, aplicat sobre la gestió de l'organització general del centre i sobre la gestió del currículum. El segon article, titulat "La utilització de l'avaluació externa per a la millora contínua dels centres educatius", ha estat escrit per Joaquín Gairín i Carme Armengol, professorat de la UAB. Proporciona elements de reflexió teòrica sobre el concepte de canvi en els centres educatius.
El número inclou la conferència que Hans Konrad Koch va fer en el 2n Seminari d'Avaluació Educativa (octubre de 2005), sobre la reforma educativa que s'ha introduït a Alemanya com a conseqüència dels pobres resultats obtinguts en l'estudi PISA 2000. L'apartat final dels Quaderns d'avaluació és la "Revista de llibres i publicacions del Consell".
Citation
L'avaluació de centres: canvis per a la millora. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Difusió i Publicacions, 2006.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2006-04Extension
68
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 5
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i formació d’adults, davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (30.03.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-03-31)